Lista pytań na egzamin

Dzisiaj nie będę się rozpisywać. Po prostu mam dla Was listę pytań na egzamin na mianowanego. W Internecie znalazłam mnóstwo propozycji wraz z odpowiedziami, ale muszę przyznać, że na niektóre z nich ktoś odpowiadał chyba nie na temat.... Bądźcie czujni!

Poniżej lista nieinternetowa (bez odpowiedzi), pytania zdobyte od innych wychowawców świetlicy. Przypominam, że kilka pytań zamieściłam w poście Obciach.

1. Co rozumiemy pod pojęciem kwalifikacji nauczyciela?
2. Sposoby nawiązywania stosunku pracy z nauczycielem.
3. Kto dokonuje oceny pracy nauczyciela i na czyj wniosek?
4. Ze stron internetowych jakich instytucji najczęściej pan/pani korzysta?
5. Procedura uzyskiwania kolejnych stopni awansu.
6. Co rozumiemy pod pojęciem organ prowadzący i organ nadzorujący szkołę?
7. Obowiązek szkolny i obowiązek nauki.
8. Proszę dokonać krótkiej recenzji ostatnio przeczytanej książki.
9. Proszę omówić zagrożenia związane z nadmiernym korzystaniem z technologii komputerowej.
10. Organy szkoły.
11. Co zawiera statut szkoły?
12. W jaki sposób wykorzystuje pan/pani wiedzę i umiejętności (z kursów, samodoskonalenia) w praktyce?
13. W jaki sposób zapoznała się pani z sytuacją rodzinną swoich wychowanków?
14. Z jakimi problemami/trudnościami wychowawczymi spotkała się pani w swojej pracy i w jaki sposób zostały one rozwiązane?
15. Jak współpracuje pan/pani z pedagogiem szkolnym?
16. Co rozumiemy pod pojęciem podstawy programowej?
17. Z jakich nowości edukacyjnych pan/pani korzysta?

Rada mojej koleżanki: Jak zapytają cię o coś i nie wiesz, co odpowiedzieć, powiedz, że w tej chwili sobie nie przypominasz, ale znajdziesz to tu i tu...... (podaj ustawę, rozporządzenie, tytuł książki, cokolwiek).

Będę wdzięczna za pytania od Was :)

Jeszcze tylko egzamin i wakacje!
Na zdjęciu Morze Bałtyckie. Słowiński Park Narodowy.

Komentarze

  1. Haniu, wiesz już kiedy masz egzamin?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przed egzaminem 6 lipca. Masz już jakieś pytania opracowane? Może chciałabyś się podzielić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję, ale jeszcze się nie zabrałam do opracowywania.

      Usuń
  3. Niektóre już mam z tej 100 pytań. Ale to i tak wciąż niewiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieram się za opracowywanie pytań. Proszę o kontakt mailowy, może wspólnie coś wymyślimy.

      Usuń
  4. Witam,jestem przed egzaminem 24 sierpnia może któraś z was jest po, proszę wrzućcie pytania, mianowanie- wychowawca świetlicy

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, jestem w trakcie pisanie sprawozdania ze stażu, czy macie gdzieś opracowane pytanie na mianowanego, będę wdzięczna
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje prywatne bazgroły poszły do kosza zaraz po egzaminie. A pliku z gotowym opracowaniem nie posiadam....

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty